Favorite apps #Smartphone.

4 Nov

Ik heb wel een paar apps op mijn telefoon waar ik verslaafd aan ben… Wil jij weten welke? Lees dan gauw verder.

Als eerste wil ik graag zeggen dat ik de Samsung Galaxy Young heb. Een kleine telefoon, lekker handig om mee te nemen! Hierboven zie je het icoontje van de Playstore. Hier download ik dus mijn apps.

Hier komt mijn top 5:

1. Tweetdeck, wat een superhandige versie van Twitter is dit!

2. Facebook, iedereen kent de app wel denk ik 😉

3. Pou, en ik weet niet of dit heel bekent is, maar je hebt een soort van beest/dier? Ik weet niet precies hoe je het moet omschrijven. Maar je moet het onderhouden qua eten en gezondheid. Het moet slapen, maar je kan er ook spelletjes mee doen, echt een aanrader!

4. Stickman Cliff Diving, tsja wat moet ik hier over zeggen. Gewoon heel erg verslavend, hihi.

5. En last but not least, Fruit Ninja Free. Ook deze is heel bekend en gewoon lekker verslavend!

Wat zijn jouw favo apps op het moment? 

Leave a Reply

