TAG: Get to know me…

5 Nov

In deze tag kan je wat meer over me te weten komen!

1. Is your hair naturally curly or straight?
Mijn haar is voornamelijk stijl, maar ik heb wel een soort van golf in mijn haar.

2. What is your natural hair colour?
Als eerste heb ik mijn haar nog nooit geverfd, dus het is nog steeds donkerblond 🙂

3. Do you dye it yourself or go to a salon?
Ik heb het dus nog nooit geverfd, maar ik zou de eerste keer wel naar een kapper gaan.

4. How often do you wash your hair?
Ik was het meestal om de dag of om de twee dagen, want mijn haar wordt best wel snel vettig aan de bovenkant.

5. Do you were the same style everyday or change it?
Ik heb mijn haar meestal los, maar soms met speldje of zonder. En als ik er even geen zin in heb doe ik het gewoon lekker in een knotje!

6. Do you do your own mani/pedi or go to a salon?
Ik doe het meestal zelf, ook omdat ik nog maar 15 ben. Maar voor mijn zestiende verjaardag zou ik wel mijn nagels willen laten doen. Als iemand tips heeft voor een goede nagelsalon, dan zijn die welkom!

7. How often do you change your nails?
Meestal 1x per week.

8. Will you leave the house without makeup?
Ehm, niet zo snel. Met alleen een likje mascara zou ik best de deur uit willen.

9. Left-handed or right-handed?
Rechts 🙂

10. How tall are you?
Schrik niet! Ik ben ongeveer 1,82. Ja weet ik, dat is lang.

11. How many pets do you have?
Ik heb op het moment een hond, het is een kruising tussen een beagle en een cockerspaniël. Het is een hij en hij heet Mazzel (ll’)

12. How did you came up with your blog name?
Ja, het kwam eigenlijk gewoon in me op, niet echt veel over na gedacht of zo 😉

13. What is youre favorite colour?
roze (a)

14. What are you doing with the rest of your day?
Het is nu net iets over achten ( ‘s avonds ) en ik ga zo nog even wat voor school doen en een keer vroeg naar bed!

Heb je nog vragen over mij? 🙂 

Leave a Reply

