TAG: First things

10 Sep

En nu is het klaar met die ‘personal update’ en ‘come back’s’. Tijd voor wat leuke artikeltjes om te lezen! Vandaag voor jullie mijn First Things tag, en dan niet dat ene waar we allemaal eerst aan dachten. Maar de leuke eerste dingen, als je nu niet snapt wat ik bedoel lees dan gauw verder!

 

Eerste ding wat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt.

Als ik wakker ben, na 358 keer op de snooze knop te hebben gedrukt, check ik mijn telefoon op whatsappjes, Facebook en Instagram! Dat duurt meestal zo’n 20 minuten ( ik ben snel afgeleid 😉 ) en dan spring ik uit mijn bed.

Eerste ding wat je doet als je naar de sportschool gaat.

Dus, ik ben nog nooit naar de sportschool geweest, val ik nu buiten de crew? Haha, mijn nicht en ik zijn het wel serieus van plan. Alleen is het een beetje lastig plannen omdat zij op een andere school zit dan mij met andere tijden enzovoort. En dan ook nog uit zoeken wat het goedkoopst is én ook nog een beetje in de buurt. Wat een smoesjes…

Eerste ding wat je doet als thuis komt van school of werk.

Als ik thuis kom uit school dan gooi ik mijn tas neer en plof ik lekker op de bank met een glas fris of kopje thee. Dan klets ik bij met mijn moeder en daarna ga ik meestal richting mijn kamer om lekker te chillen of huiswerk te maken.

Eerste auto.

Helaas, ik ben nog maar 16 en mag dus nog geen auto rijden, ondertussen wel lessen, want dat mag al als je 16,5 bent. Maar nu heb ik nog niet zo heel veel aan een auto, ik fiets naar school of ik ga met de trein. 

Eerste ongeluk/verkeersovertreding.

Dat heb ik nou nog nooit echt gehad. Ik had wel een keer toen ik bij mijn moeder in de auto zat en we weg wilden rijden bij de supermarkt er een auto op ons inreed van de zijkant, aan mijn kant! Ben me verrot geschrokken maar gelukkig is er verder niks gebeurd. Ook de typische politie die op je fietslicht staat te controleren als je naar school fietst. Ik ben gelukkig nog nooit gepakt! 😉

Eerste ding wat je wilde worden als je groot was.

Ik ben het traditionele meisje wat prinses wilde worden. En als er dan geen prins was om mee te trouwen wilde ik moeder worden. Maar als ik daar nu over na denk: heb je daar geen prins voor nodig? Haha.

Eerste keus qua drinken.

Dat ligt bij mij meestal aan het weer, als het buiten stralend weer is met een lekker zonnetje ga ik het liefst voor ice tea of een koud colaatje. Maar midden in de winter houd ik toch meer van een hete kop thee of warme chocolademelk!

Eerste keus dessert.

Een dessert mens ben ik nooit geweest, nee je leest het goed! Ik ben iemand die niet erg van ijs houd. Op z’n tijd wel, zo af en toe. Het liefst ga ik voor een glas drinken of soms gewoon helemaal niets!

Eerste liedje wat in je opkomt.

Avicii – Wake Me Up, dat was ik net aan het luisteren op Youtube!

Eerste grote aankoop.

Daar moet ik even over na denken. Het klinkt een beetje stom maar ik denk dat het toch mijn Vans zijn. Ik koop liever 3 paar goedkope schoenen dan 1 duur paar. Maar die Vans waren toch wel erg leuk! En met €10 korting is het helemaal niet verkeerd! 🙂

Eerste baantje.

Eerste en huidige baantje! Ik werk bij een Bloemisterij. Het is totaal niet wat ik dacht te gaan doen als ik mocht werken, maar mijn tante werkte er en toen ze een zaterdaghulp nodig hadden had ze mij gevraagd! Ik help voornamelijk de klanten en houd de winkel netjes, doe niet superveel bloemstukken of iets dergelijks maken.

Eerste keer in het vliegtuig.

Ik… ben nog nooit in het vliegtuig geweest… Shame on me! I Know! Maar goed, het moet er een keer van komen en ik hoop volgend jaar als ik naar Londen ga met mijn moeder en zus.

Dit waren de vragen alweer! Ik tag jullie! Ik ben heel benieuwd wat jullie first things zijn !

Ik heb deze tag overgenomen van http://www.blushmuch.nl 

 

 

Leave a Reply

